Danes je blagajna odprta od 14:00 do 21:00 (odpre se čez 10:14).
Kurja polt 2019

Ženska opica La donna scimmia

Marco Ferreri / Italija, Francija / 1964 / 92 min / italijanščina

Tragikomična satira in ena najbolj čudaških ljubezenskih zgodb na filmu, z Annie Girardot in Ugom Tognazzijem v glavnih vlogah, nosi pečat svojega avtorja: nadrealistični humanizem in globoko sočutni nihilizem Marca Ferrerija, mojstra provokatorja, anarhičnega nekonformista in vizionarskega genija.

režija Marco Ferreri, scenarij Rafael Azcona, Marco Ferreri, fotografija Aldo Tonti, montaža Mario Serandrei, glasba Teo Usuelli, maska Alberto De Rossi, igrajo Ugo Tognazzi, Annie Girardot, Achille Majeroni, Filippo Pompa Marcelli, Ugo Rossi, Ermelinda De Felice, Antonio Cianci, Jacques Ruet, produkcija Carlo Ponti

IMDb

Fotografije

Telo mlade in plašne Marie (Annie Girardot) je povsem poraslo z dlakami. Pred svetom se skriva v neapeljskem samostanu, kjer jo nekega dne odkrije z vsemi žavbami namazani in podjetni Antonio (Ugo Tognazzi). Zapelje jo z obljubami o življenju onkraj samostanskih zidov, se z njo poroči, nato pa jo postavi na ogled kot cirkuško spako. Toda ljubezen včasih vzklije v najbolj nepričakovanih okoliščinah.

Tragikomična satira in ena najbolj čudaških ljubezenskih zgodb na filmu, z Annie Girardot in Ugom Tognazzijem v glavnih vlogah, nosi pečat svojega avtorja: nadrealistični humanizem in globoko sočutni nihilizem Marca Ferrerija, mojstra provokatorja, anarhičnega nekonformista in vizionarskega genija. Producent Carlo Ponti je v dejanju samocenzure filmu odrezal zaključno sekvenco, na zahtevo koproducenta pa so morali posneti še povsem nov konec za francoski trg. Na festivalu si bomo kajpak ogledali režiserjevo izvorno in integralno verzijo.

»Eden Ferrerijevih najzgodnejših in najbolj priljubljenih filmov /…/. Hkrati huronsko smešno in groteskno, predvsem pa neobrzdano satiro Ženska opica zaznamujeta brezsramni humor in anarhična energija Ferrerijevih najboljših del.«
Film Society of Lincoln Center

»Producenti so kasneje izrezali zaključni prizor, kar moram obžalovati. V tem specifičnem primeru zato, ker je šlo za logičen in – v njegovi krutosti – razsvetljujoč zaključek; toda hkrati na splošno, ker mora biti sleherno umetniško delo predstavljeno v svoji neokrnjeni podobi.«
– Alberto Moravia, L’Espresso (9. 2. 1964)

»V Cannesu so žvižgali in tulili, ker Francozom ni bila po godu dlakava Annie Girardot. Zdelo se jim je neokusno. /…/ Ko je film prišel ven, so rekli, da je slabo narejen. Kaj to pomeni – da je slabo narejen? Gre za dramo? Gre za komedijo? Pojma nimam! Ne delam razlik med žanri: smeješ se, ko se pač smeješ.«
– Marco Ferreri

Klub Kinodvor

Postanite član in izkoristite naše ugodnosti! Članstvo poleg znižane cene vstopnic prinaša številne druge ugodnosti.

Aktualno

Dogman Dogman

Matteo Garrone

sreda, 22. 05. 2019 / 16:30 / Dvorana

Matteo Garrone (Gomorra, Resničnost) je iz brutalnega dogodka, ki je v osemdesetih letih polnil strani italijanskih črnih kronik, ustvaril mračen, a tudi nežnosti in humorja poln »urbani vestern« o divji zveri, ki se skriva v vseh nas. Nagrada za najboljšega igralca v Cannesu.

Stoletje sanj Stoletje sanj

Ven Jemeršić

sreda, 22. 05. 2019 / 17:45 / Mala dvorana

Stoletje sanj je celovečerni dokumentarec o slovenskem izumitelju Petru Florjančiču, ki je pred kratkim praznoval sto let. V njem Peter z lastnimi besedami opisuje življenje, ki je – tako pravi sam – napeto kot Hitchcockovi filmi.

Ben se vrača Ben is Back

Peter Hedges

sreda, 22. 05. 2019 / 18:45 / Dvorana

Intimna in še kako napeta drama o materi, ki v svojem boju, da bi sina rešila iz krempljev zasvojenosti, nikoli ne izgubi upanja.