Danes je blagajna odprta od 14:20 do 20:30 (odpre se čez 02:13).

Rosemaryjin otrok Rosemary's Baby

Roman Polanski / ZDA / 1968 / 137 min / angleščina

Zlovešča, tesnobna in z naraščajočo napetostjo prežeta nočna mora Rosemaryjin otrok velja za eno najbolj kanoničnih srhljivk v filmski zgodovini. Hollywoodski prvenec Romana Polanskega, posnet po istoimenski uspešnici Ire Levina, je režiserju prinesel nominacijo za oskarja za najboljši scenarij, igralki Ruth Gordon pa kipec za najboljšo stransko vlogo. Otvoritveni film 11. Noči grozljivk. Ob 17. uri!

igrajo Mia Farrow, John Cassavetes, Ruth Gordon, Sidney Blackmer

IMDb

Fotografije

Rosemary in Guy sta mlad newyorški par, ki pričakuje prvega otroka. Kot mnoge bodoče matere tudi Rosemary mučijo skrbi in občutek zmedenosti. Toda počasi jih izpodriva strahoten sum, da pretirano prijazen ostareli par iz sosednjega stanovanja z Guyem kuje peklensko zaroto proti njej in nerojenemu otroku.

Zlovešča, tesnobna in z naraščajočo napetostjo prežeta nočna mora Rosemaryjin otrok velja za eno najbolj kanoničnih srhljivk v filmski zgodovini. Hollywoodski prvenec Romana Polanskega, posnet po istoimenski uspešnici Ire Levina, je režiserju prinesel nominacijo za oskarja za najboljši scenarij, igralki Ruth Gordon pa kipec za najboljšo stransko vlogo.

»Rosemaryjin otrok Romana Polanskega je zamišljen in mrakoben film, prežet z občutkom nepredstavljive nevarnosti. Kako nenavadno je, da ga hkrati skoraj ves čas preveva nekakšen srhljiv humor. To je film, ki te zmrazi, ki ti naježi kožo, ki je poln stvari, kakršnih se bojiš v temi. Res je sijajen.«
– Roger Ebert, Chicago Sun-Times

»Rosemaryjin otrok je bržkone moj najljubši film. Če si lahko naredite to uslugo in si predstavljate, da ne veste, kaj se bo zgodilo, se film odvije naravnost slastno. In njegove podobe so tako ikonične. /…/ Prvič sem ga videl pri enajstih letih. Mati mi je razložila, da je razlog za njegovo veličino v tem, da gre morda za edini film, ki resnično ujame občutke nosečnosti – negotovost, strah, paranojo, kako je, ko ti vsi govorijo, ‘ah, to so samo hormoni’. Občutek, da te vsi tolažijo. To je film o spolih; o moških, ki se odločajo o ženskih telesih za njihovim hrbtom.«
– Jordan Peele, režiser filma Zbeži!

Klub Kinodvor

Postanite član in izkoristite naše ugodnosti! Članstvo poleg znižane cene vstopnic prinaša številne druge ugodnosti.

Aktualno

Ingeborg Bachmann: potovanje v puščavo Ingeborg Bachmann – Reise in die Wüste

Margarethe von Trotta

torek, 19. 03. 2024 / 15:20 / Dvorana

Film o burnem razmerju med Ingeborg Bachmann, eno največjih nemško pišočih pesnic 20. stoletja, in slavnim dramatikom Maxom Frischem; zgodba o ženski in njeni neustavljivi želji po svobodi – tako v karieri kot v ljubezni.

Neskončni spomin La memoria infinita

Maite Alberdi

torek, 19. 03. 2024 / 16:50 / Mala dvorana

Srce parajoč in hkrati navdihujoč spomenik neuničljivi moči ljubezni. Film Maite Alberdi (Krt) je nominiran za oskarja v kategoriji najboljši dokumentarec.

Pošast Kaibutsu

Hirokazu Koreeda

torek, 19. 03. 2024 / 17:50 / Dvorana

V delu, ovenčanem z nagrado za najboljši scenarij v Cannesu, se z našimi prepričanji in pričakovanji mojstrsko poigrava eden velikih filmskih humanistov Hirokazu Koreeda (Tatiči). Njegova Pošast je zadnji film, za katerega je glasbo napisal lani preminuli maestro Ryuichi Sakamoto.