Danes je blagajna odprta od 14:30 do 20:30 (odpre se čez 09:17).
V Kinobalonu od 8. aprila 2017.

Gospodična Nemitežit Jamais contente

Emilie Deleuze / Francija / 2016 / 90 min / podnapisi, francoščina / 11+

Najstniška komedija, ki so ji mladi iz različnih mest po Evropi skupaj podelili evropsko nagrado mladega filmskega občinstva 2016.

režija Emilie Deleuze, scenarij Emilie Deleuze, Marie Desplechin, Laurent Guyot po romanu Marie Desplechin, fotografija Jeanne Lapoirie, glasba Olivier Mellano, montaža Frédéric Baillehaiche, igrajo Léna Magnien, Patricia Mazuy, Philippe Duquesne, Catherine Hiegel, Alex Lutz, producent Patrick Sobelman, distribucija Demiurg

festivali, nagrade Berlinale 2016 (posebna omemba v sekciji Generation Kplus). Nagrada Evropske filmske akademije po izboru mladega občinstva, 2016. Ciné-Jeune de l'Aisne 2016. FIFEM, Montreal. Sarajevo. TIFF, Toronto. Melbourne. Liffe.

IMDb

Najstniška komedija, ki so ji mladi iz različnih mest po Evropi skupaj podelili evropsko nagrado mladega filmskega občinstva 2016.

zgodba
Težko je biti star trinajst let in Aurore to izkuša prav vsak dan. Očitajo ji, da je trmasta, kljubovalna in jezikava, a ona ima le izdelane poglede na svet. In kar naprej od nje nekaj pričakujejo. Starša, da bo imela dobre ocene kot njena mlajša sestrica ali pa da bo lepa in priljubljena kot starejša. Učitelj francoščine, da bo brala zastarele debele knjige. Prijateljica, da ji bo v vsem uslužna. Da o fantih ne govorimo. Povabijo jo, da poje z njimi v glasbeni skupini, potem pa tik pred nastopom podvomijo v njen slog oblačenja in si drznejo deliti nasvete. A na srečo se Aurore ne da tako zlahka. Konec koncev ni razloga, da bi se morala počutiti grda, neumna in neuspešna. In če vztrajaš, se včasih vsaj za kak hip zazdi, da je življenje lahko tudi preprosto in lepo.

iz prve roke
»Čeprav splošno občutenje filma ne pušča dvoma, ali gre za komedijo, moj namen ni, da bi se smejali junakinji, temveč skupaj z njo. Samo s čim bližjim prikazom Aurore – njenega posmeha, sarkazma, pa tudi krutosti in včasih pristne panike – sem lahko upodobila njeno zabavnost. Skorajda kot bi bila Olio njenemu Stanu in igrala ‘resno faco’ njeni odštekani komiki za pritegnitev občinstva.«
– Emilie Deleuze, režiserka

kritike
»V adaptaciji uspešnice Aurorin dnevnik avtorice Marie Desplechin režiserka Emilie Deleuze prikaže vsakdanjik družinskih članov, katerih medsebojna ljubezen vedno premaga težave in nerazumevanje. Gospodična Nemitežit izbere redko opažen, pošten in pronicljiv pogled na zgodnjo adolescenco. Za to je brez dvoma zaslužna tudi novinka Léna Magnien z izjemno interpretacijo dekleta, ki poskuša obdržati svoje brezkompromisne nazore skozi tesnoben in neroden prehod v svet najstništva.«
– Elizabeth Muskala, TIFF

»Filmska priredba Aurorinega dnevnika avtorice Marie Desplechin je polna resnic za najstnike in lekcij za starše.«
– Pierre Vavasseur, Le Parisien

»Iskren film, ki razkrije vse neprijetne, zoprne in zahtevne plati zgodnje adolescence.«
– Guillemette Odicino, Télérama

»Portret odraščajočega dekleta v vsem njenem blišču je sončen film, za kar gre zahvala likom, polnim napak, a srčnim.«
– Christophe Carrière, L’express

»Gospodična Nemitežit, v celoti podana iz Aurorine perspektive, ponuja dobro mero brihtnih komentarjev pripovedovalke, v katerih Aurora presoja svet odraslih in naključne krivice odraščanja. Čeprav na trenutke cinična, jo smisel za humor obdrži na površju, da se nam zlahka prikupi in se hitro najdemo v njej.«
– Alex Heeney, Seventh Row

»Osebni izraz in intelektualizem pomagata trmasti Aurori poiskati njen fokus in postati boljša, pogumnejša prebivalka margine. Gospodična Nemitežit je lahkotna kot sladkorna pena, po drugi strani pa kulturo jemlje resno. V tem pogledu je smiselno omeniti, da sta izvirni roman in scenarij delo Marie Desplechin – sestre režiserja Arnaulda Desplechina –, režiserka pa je hči Gillesa Deleuza. Ameriški film za mlada dekleta s primerljivim pedigrejem je enostavno nepredstavljiv.«
Michael Sicinski, CinemaScope

»Izvirniku zvest film na čudovit način obuja mrka leta zgodnje adolescence, ko imaš ves čas občutek, da živiš v postelji iz kaktusov.«
James Travers, Films de France

 

Dodatna gradiva

1, 2, 3 ciné! Po francosko v kinu / 1,2,3, ciné, festival du film francophone pour les scolaires

Festival za učence in dijake francoščine med 8. in 10. majem v Kinodvoru in drugih kinematografih po Sloveniji

petek, 23. 02. 2018

MOL generacije 2018: Prijava za 8. razrede

Brezplačni program za učence 8. razredov v MOL

Klub Kinobalon

Postanite član in izkoristite naše ugodnosti! Članstvo v klubu poleg znižane cene vstopnic prinaša tudi številne druge ugodnosti.

Aktualno

Na obali Chesil On Chesil Beach

Dominic Cooke

sreda, 26. 09. 2018 / 15:30 / Dvorana

Drama o dveh mladih ljudeh različnih družinskih porekel, ki ju usodno zaznamujejo spone časa, v katerem živita. Sloviti britanski pisatelj Ian McEwan je scenarij priredil po svoji istoimenski knjižni uspešnici.

Codelli Codelli

Miha Čelar

sreda, 26. 09. 2018 / 17:00 / Mala dvorana

Codelli je igrano-dokumentarni film o malo znani afriški avanturi znamenitega slovenskega izumitelja, barona Antona Codellija, znanega tudi po tem, da je leta 1898 v Ljubljano pripeljal prvi avtomobil.

Vsi vejo Todos lo saben

Asghar Farhadi

sreda, 26. 09. 2018 / 17:45 / Dvorana

Oskarjevec Asghar Farhadi (Ločitev, Trgovski potnik) svojo značilno mešanico psihološkega trilerja in družinske drame s Penélope Cruz in Javierjem Bardemom v glavnih vlogah tokrat umesti v idilo španskega podeželja. Otvoritveni film letošnjega Cannesa.