Danes je blagajna odprta od 16:10 do 21:30 (odpre se čez 11:47).
7. festival Kinotrip 2022

Ajde mulci Allons enfants

Thierry Demaizière, Alban Teurlai / Francija / 2022 / 114 min / podnapisi, angleški podnapisi, francoščina

Dokumentarni film spremlja zgodbe osmih mladostnikov, ki za ples in zaradi njega živijo. Navdihujoča zgodba o prijateljstvu, tekmovalnosti in uporništvu, ob kateri bi najraje tudi sami zaplesali.

Elitna pariška gimnazija Turgot svoja vrata odpira dijakom iz različnih družbenih razredov in jim ponuja možnost najboljše izobrazbe ob istočasnem razvijanju plesnih ambicij, vse pa povezuje ljubezen do hip-hopa. Dokumentarni film spremlja zgodbe osmih mladostnikov, ki za ples in zaradi njega živijo; skozenj izražajo svoje življenjske zgodbe in odnos do sveta, ki jih obdaja. Navdihujoča zgodba o prijateljstvu, tekmovalnosti in uporništvu, ob kateri bi najraje tudi sami zaplesali.

Naj te film odpelje na plesišče razlik in enakosti!

ponedeljek, 19. 09. 2022

7. mednarodni filmski festival Kinotrip

Med 20. in 22. oktobrom: trije dnevi, šest celovečernih filmov s filmsko klasiko in program kratkih – vse po izboru mlade programske ekipe. Prodaja festivalskih vstopnic od ponedeljka, 3. oktobra!

Klub Kinobalon

Postanite član in izkoristite naše ugodnosti! Članstvo v klubu poleg znižane cene vstopnic prinaša številne druge ugodnosti.

Aktualno

Zadnjič

Suhe trave Kuru Otlar Üstüne

Nuri Bilge Ceylan

ponedeljek, 24. 06. 2024 / 17:10 / Dvorana

V filmu turškega mojstra Nurija Bilgeja Ceylana (Zimsko spanje) veličastna, prostrana narava postane kulisa za romaneskni potop v globine človeške duše. Nagrada za najboljšo igralko v Cannesu.

Joan Baez: Jaz sem hrušč Joan Baez: I Am a Noise

Miri Navasky, Maeve O’Boyle, Karen O’Connor

ponedeljek, 24. 06. 2024 / 19:00 / Mala dvorana

Intimen dokumentarni portret, v katerem legendarna pevka in aktivistka neobičajno odkrito spregovori o svojem življenju na odru in za njim.

Motoristi The Bikeriders

Jeff Nichols

ponedeljek, 24. 06. 2024 / 21:30 / Kinodvorišče

Film Jeffa Nicholsa (Zaklonišče, Mud, Loving), navdihnjen s fotografsko študijo chicaških motoristov Dannyja Lyona iz leta 1968, je portret testosteronske, mačistične, z bencinom zapacane in v usnje odete subkulture ameriškega Srednjega zahoda, hkrati pa univerzalna zgodba o iskanju identitete in pripadnosti.