Danes je blagajna odprta od 17:15 do 20:45 (odpre se čez 12:04).
Animateka: Špela Čadež: V zakulisju

Animateka: Špela Čadež: V zakulisju

Razstava iz zakulisja ustvarjanja animatorke Špele Čadež.

Na razstavi so na ogled lutke in scenografije iz treh kratkih filmov Špele Čadež, posnetih v tehniki stop animacije (animacija lutk in predmetov): diplomskega dela Liebeskrank / Ljubezen je bolezen (2007), filma Boles (2013) in povzetka televizijske serije Oranžna je nova črna – na kratko (2017), naročenega za londonsko spletno platformo Netflix.

Predstavljen bo tudi kratki risani (oljna barvna risba na celuloidnih folijah) film Nočna ptica (2017), ki je bil analogno posnet v tehniki multiplana. Razstava vključuje originalni sceni za filma Liebeskrank / Ljubezen je bolezen in Boles ter drugo ilustrativno gradivo o tehnologiji in postopkih dela pri produkciji. Vsi predstavljeni predmeti pričajo predvsem o glavni posebnosti režiserkinega pristopa k ustvarjalnemu procesu: ročni izdelavi scenske postavitve z lutkami, kostumi in rekviziti vred.

Kinodvor. E-novice.

Bodite obveščeni! Prijavite se na naše e-novice in prejmite informacije o prihajajočih filmih, dogodkih in festivalih.

Aktualno

Mladi Ahmed Le Jeune Ahmed

Jean-Pierre, Luc Dardenne

ponedeljek, 28. 09. 2020 / 18:15 / Dvorana

Zgodba o trinajstletnem Ahmedu, razpetem med ideje o čistosti, ki mu jih vceplja lokalni imam, ter skušnjave življenja. Ali lahko ljubezen premaga fantov pravičniški srd?

Corpus Christi Boże Ciało

Jan Komasa

ponedeljek, 28. 09. 2020 / 20:45 / Dvorana

Film, temelječ na resničnem pojavu lažnih duhovnikov na Poljskem, je sodobna in provokativna parabola o veri, odpuščanju in odrešitvi, ki jo poganja nepozabni nastop glavnega igralca.

Dodatna projekcija

Človek s senco Človek s senco

Ema Kugler

torek, 29. 09. 2020 / 18:00 / Dvorana

Genetski kod sili človeka v reprodukcijo. Novorojeni nima izbire, kot nemočno bitje je dan v dresuro civilizacijskih norm, ki jih določajo tisti na položaju moči … Umetniška silovitost in estetska domišljenost filma navajata gledalca na spontano transformacijo v odnosu do etike, družbe ter sprejemanja in dojemanja umetnosti.