Danes je blagajna odprta od 10:00 do 21:10 (odprto še 10:15, tel: 01 239 22 17).

Po nevihti Umi yori mo mada fukaku

Hirokazu Kore-eda / Japonska / 2016 / 117 min

Japonski režiser Hirokazu Kore-eda v značilnem, lahkotno komičnem slogu obravnava odnos med starši in otroki kot ključ do trajne sreče v človekovem življenju.

režija Hirokazu Kore-eda, scenarij Hirokazu Kore-eda, fotografija Yutaka Yamazaki, glasba Hanaregumi, montaža Hirokazu Kore-eda    , igrajo Hiroshi Abe, Yôko Maki, Taiyô Yoshizawa, Kirin Kiki, Rirî Furankî, Isao Hashizume, Shôno Hayama, Sôsuke Ikematsu, Satomi Kobayashi, producenti Takashi Ishihara, Kazumi Kawashiro, Tsugihiko Fujiwara, Tom Yoda

festivali, nagrade Cannes 2016 – Poseben pogled

DVD filma je na voljo v naši Knjigarnici.

Ryota nostalgično podoživlja minule dni, ko je užival sloves spoštovanega in nagrajenega avtorja. Danes je le še senca samega sebe; večino denarja, ki ga zasluži kot zasebni detektiv, zapravi za igre na srečo in komajda še lahko plačuje preživnino za sina. Ko mu umre oče, kaže, da je njegovim bližnjim, za razliko od njega, uspelo pustiti preteklost za sabo. Kljub začetnemu nelagodju naveže stike z družino, zdaj pa se mora še potruditi, da ponovno prevzame vajeti nad svojim življenjem. Prvi korak je obnovitev stika s sinom; neka nevihtna poletna noč jima ponudi priložnost za resnično zbližanje.

Japonski režiser Hirokazu Kore-eda v značilnem, lahkotno komičnem slogu obravnava odnos med starši in otroki kot ključ do trajne sreče v človekovem življenju.

»Po očetovi smrti je mati sama živela v stanovanjskem naselju. Ko sem jo obiskal med novoletnimi prazniki, sem pomislil, da bi nekega dne rad posnel film o tem naselju. /…/ Film zajema spremembe v moji duševnosti po smrti staršev, in je najbolj zaznamovan z mojo resnično notranjostjo. Po moji smrti, če bi se znašel pred Bogom ali razsodnikom posmrtnega življenja, ki bi me vprašal: ‘Kaj si počel spodaj na zemlji?’, bi mu najprej pokazal film Po nevihti.« (Hirokazu Kore-eda)

Hirokazu Kore-eda
Rojen leta 1962 v Tokiu, Japonska. Po diplomi je pri neodvisni hiši TV Man Union posnel vrsto nagrajenih dokumentarcev. Leta 1995 je zrežiral celovečerni igrani prvenec Maboroshi no hikari in z njim nastopil v tekmovalnem programu beneškega festivala. Mednarodno prepoznavnost mu je prinesel drugi film Po življenju. Njegovi filmi rahločutno obravnavajo ključna življenjska vprašanja, pogosto z otroki v osrednjih vlogah.

filmografija (izbor)
1995 Maboroshi no hikari (Maborosi)
1998 Wandafuru raifu (Po življenju)
2001 Distance
2004 Dare mo shiranai (Nihče ne ve)
2006 Hana yori mo naho (Hana)
2008 Aruitemo aruitemo (Še vedno združeni)
2009 Kuki ningyo (Air Doll)
2011 Kiseki (Želim si)
2013 Soshite chichi ni naru (Kakršen oče, takšen sin)
2015 Umimachi Diary (Sestrica)
2016 Umi yori mo mada fukaku (Po nevihti)

Klub Kinodvor

Postanite član in izkoristite naše ugodnosti! Članstvo poleg znižane cene vstopnic prinaša številne druge ugodnosti.

Aktualno

LIFFe / Kralji in kraljice

Lillian Lillian

Andreas Horvath

sreda, 20. 11. 2019 / 11:00 / Dvorana

Avstrijski dokumentarist Andreas Horvath v svojem igranem prvencu predstavi resnično zgodbo o mladi emigrantki, ki se je peš odpravila na dolgo pot iz New Yorka nazaj v rodno Rusijo.

LIFFe / Panorama

Zbogom, sin moj Di jiu tian chang

Wang Xiaoshuai

sreda, 20. 11. 2019 / 15:15 / Dvorana

Zgodba zakoncev, ki tragično izgubita edinca, je mojstrski preplet lirične izpovedi tihe bolečine in epskega orisa družbeno-zgodovinskih sprememb, ki so zaznamovale Kitajsko v zadnjih tridesetih letih.

LIFFe / Panorama

Ajka Ayka

Sergej Dvorcevoj

sreda, 20. 11. 2019 / 18:45 / Dvorana

Surova, intimna drama o obubožanem kirgiškem dekletu, ki poskuša v Moskvi preživeti po tem, ko se odreče svojemu novorojenčku. Nagrada za najboljšo igralko v Cannesu.