Danes je blagajna odprta od 15:45 do 21:30 (odprto še 33 minut, tel: 01 239 22 17).

Moški Men

Alex Garland / Velika Britanija / 2022 / 100 min / angleščina

Mlada Harper najame idiličen podeželski dvorec v odročni angleški vasici, da bi našla svoj mir in si opomogla po moževi smrti. Toda zdi se, da jo nekdo ali nekaj iz okoliških gozdov zalezuje ... Grozljivka Alexa Garlanda (Ex_Machina) je svetovno premiero doživela v sekciji Štirinajst dni režiserjev letošnjega festivala v Cannesu.

režija Alex Garland, igrajo Jessie Buckley, Rory Kinnear, Paapa Essiedu, distribucija Karantanija cinemas

IMDb Uradna stran

kritike
»Garlandov osupljivi prvi projekt po miniseriji Devs iz leta 2020 je srhljiva sodobna ljudska zgodba, v kateri moške manipulacije z ženskami – omalovažujoče opazke, čustveno izsiljevanje, preračunljivo postavljanje v položaj žrtve in tako naprej – niso prikazane kot ločeni dogodki, temveč kot povezane geste v obscenem, stoletja starem obredu. /…/ Moški so bolj ohlapno, bolj ekscentrično, bolj smešno in bolj nihilistično delo [kot Ex_Machina]: film se začne kakor dobro znana, čeprav posodobljena podeželska zgodba o zalezovanju, nato pa se spremeni v noro in neizprosno Rorschachovo packo čiste izprijenosti in groze, ali pa morda v epizodo serije The League of Gentlemen, kot bi jo režiral Lars von Trier. Gre za tip filma, ki te pretrese na tri načine hkrati: s kruto neposrednostjo tem, hladno natančnostjo obrti in srhljivim utripom podob. /…/ Ena od poznih sekvenc sodi med najbolj odvratne stvari, kar sem jih videl v zadnjih letih. Za številne gledalce – najbrž kar za večino – bo film zato veliko, veliko preveč. A tisti z dobrim želodcem bodo v njem bolj kot pretiravanje videli radodarnost: delo filmarja, ki nam daje vse, kar ima.«
– Robbie Collin, The Telegraph

»Zdi se, kot da bi Harper prišla med stepfordske moške, ki so sprogramirani, avtomatizirani in robotizirani, androidi, produkti algoritma, kloni. Tako so predvidljivi, tako generični in tako kameleonski, da so identiteto izgubili. Pogoltnila jih je logika sanj. In logika fantazij – nevarnih, nasilnih, represivnih. Harper, osamljena kot spomin na srednji vek in agonična kot porod /…/, jih pozna – z enim izmed njih je bila poročena. A mu je zdrsnilo. Ali pa ni hotel iz njenega življenja. ZELO ZA«
– Marcel Štefančič, jr., Mladina

»Za Moške velja podobno kot za režiserjev prejšnji film Uničenje (Annihilation): bolj ko so nadrealistični, manj strašljivi in bolj melanholični postajajo. Zdi se, kot bi režiser lupil kožo z izbranega subjekta, da bi pod njo razkril bolno, trzajočo in – odkrito povedano – pomilovanja vredno kašo. Garland svoj primerek proučuje kot kakšen mrliški oglednik pri obdukciji: s klinično strogostjo, obešenjaškim humorjem in kančkom žalosti.«
– Justin Chang, Los Angeles Times

Klub Kinodvor

Postanite član in izkoristite naše ugodnosti! Članstvo poleg znižane cene vstopnic prinaša številne druge ugodnosti.

Aktualno

Joan Baez: Jaz sem hrušč Joan Baez: I Am a Noise

Miri Navasky, Maeve O’Boyle, Karen O’Connor

sobota, 13. 07. 2024 / 21:00 / Dvorana

Intimen dokumentarni portret, v katerem legendarna pevka in aktivistka neobičajno odkrito spregovori o svojem življenju na odru in za njim.

Varuhi formule Čuvari formule

Dragan Bjelogrlić

sobota, 13. 07. 2024 / 21:30 / Ljubljanski grad

Film Dragana Bjelogrlića, navdihnjen z zamolčanim jedrskim incidentom v Jugoslaviji, je prejel nagrado kritikov revije Variety na svetovni premieri v Locarnu ter nagrado občinstva na festivalu v Sarajevu. Otvoritveni film Liffa.

Dancing Queen Dancing Queen

Aurora Gossé

nedelja, 14. 07. 2024 / 16:45 / Dvorana

Mina se noro zaljubi v slavnega plesalca in začne plesati. Ganljiv družinski plesni film o sledenju lastnim sanjam, o izvirnosti namesto popolnosti.