Festival Video in Progress 4: Občutki neugodja

Bolečina Bolečina

71 min

Projekcija mednarodnih umetniških videov

Projekcija mednarodnih umetniških videov, 70’49’’
Odlomek / Excerpt, Guli Silberstein, Izrael/VB, 2008, 4:3, 4’35’’
Kraj, ki si ga zapustila / The place you left, Junho Oh, Južna Koreja, 2006, 4:3, 10’23’’
Poklic / Occupation, Laila Hotait, Španija/Libanon, 2011, 4:3, 2’30’’
Brez naslova (Odlomek) / Ohne Titel (Fragment), Alexander Schellow, Nemčija/Francija, 2010, 16:9, 4’37’’
Noč, ko sem postala lutka / The Night I became a Doll, Alice Anderson, Francija/VB, 2009, 16:9, 9’
Oktober / October, Ezzam Rahman, Singapur, 2010, 4:3, 7’34’’
Temni continent / Dark Continent, Marylène Negro, Francija, 2010, 4:3, 6’10’’
Vrnitev / The return, Tulapop Saenjaroen, Tajska, 2008, 4:3, 5’
Vakratunda Swaha, Ashish Avikunthak, Indija/ZDA, 2010, 4:3, 21’

opisi videov

Kustosi:  Silke Schmickl (Nemčija/Francija), Masayo Kajimura (Japonska/Nemčija), Stéphane  Gérard (Francija)
Projekcija je izbor iz programa »Human Frames« (Okvirji človeka), filmske založbe Lowave iz Pariza.

http://www.human-frames.com

Cikel »Human Frames« je serija desetih programov, ki skozi videoumetnost in eksperimentalni film raziskujejo psihološka stanja človeka. Projekt vključuje tako novejše kot arhivske posnetke iz Azije in Evrope. Navdahnila ga je starodavna teorija humoralizma (humoralism), ki služi kot ogrodje s katerim analiziramo določene aspekte človeškega značaja. Osredotoča se na deset čustvenih stanj – sreča, želja, norost, fanatizem, strah, jeza, osamljenost, melanholija, ne-zavedanje, nestalnost – in zarisuje bogat nabor brezčasnih in univerzalnih človeških razpoloženj onkraj nacionalnih, družbenih in kulturnih povezav.

Vsa čustvena stanja, ki jih obravnava program »Human Frames«, vsebujejo tudi vprašanje bolečine, kot čustvenega občutja, ki ga povzroči fizična ali psihološka poškodba. Izraz bolečine se lahko pojavi v različnih oblikah in proizvede nasilna čustva, kot sta jeza (Oktober, Ezzam Rahman) in strah (Odlomek, Guli Silberstein), ali pa ga izzovejo konfliktni družbeni in politični odnosi (Noč, ko sem postala lutka, Alice Anderson; Poklic, Laila Hotait). Bolečina je včasih posledica fizične bolezni (Brez naslova, Alexander Schellow) ali intimen občutek izgube ali hrepenenja po nekom, ki nam ni več dosegljiv (Kraj, ki si ga zapustila, Junho Oh; Temni kontinent, Marylène Negro; Vrnitev, Tulapop Saenjaroen; Vakrathunda Swaha, Ashish Avikunthak).

Lowave je filmska in kuratorska založba iz Pariza, ki promovira eksperimentalni film in videoumetnost v okviru filmskih festivalov ter v galerijskih in muzejskih krogih. Omogoča vpogled v živahen svet sodobnega umetniškega ustvarjanja, predstavlja priznane mednarodne umetnike in omogoča preboj mladim obetavnim umetnikom z vsega sveta, ki uporabljajo različne tehnike in načine izražanja.

Predstavlja filme umetnikov, ki delujejo na področju videoumetnosti, eksperimentalnega filma, dokumentarne fotografije in videa, narativnega filma, avantgardne glasbe in performansa.

Lowave je bila prvotno zasnovana kot DVD založba, v zadnjih štirih letih pa je svoje delovanje razširila na produkcijo, distribucijo in predvsem na kuratorske projekte. Njeno delovanje je izrazito mednarodno in vključuje tudi področje Azije, Afrike in Bližnjega vzhoda. Osredotoča se na večje umetniško-raziskovalne projekte (»Human Frames«, »Resistance [s]«, »In / Flux« …) in jih predstavlja v različnih oblikah, kot razstave, projekcije, predstavitve umetnikov (artist talks), akademska predavanja in DVD izdaje. Delovno filozofijo Lowave tvorijo umetniška inovativnost in eksperimentiranje, interdisciplinarnost, interkulturnost ter usmerjenost v ljudi. Lowave je »think-tank« in odprta platforma za raziskovanje idej v okviru gibljivih slik in sodobne umetnosti.

http://www.lowave.com

Klub Kinodvor

Postanite član in izkoristite naše ugodnosti! Članstvo poleg znižane cene vstopnic prinaša številne druge ugodnosti.

Aktualno