Danes je blagajna odprta od 14:20 do 20:00 (odprto še 04:14, tel: 01 239 22 17).

Projekcije filma

sobota, 05. 10. 2024 / 16:00 / Dvorana

Kinobalon / Premiera

Projekciji sledi pogovor z režiserjem Matejem Vraničem.

Asset 1
V Kinobalonu od 5. oktobra 2024

Bojevita kraljica noči Bojevita kraljica noči

Matej Vranič / Slovenija / 2024 / 80 min / slovenščina / 7+

Projekcije filma

sobota, 05. 10. 2024 / 16:00 / Dvorana

Kinobalon / Premiera

Projekciji sledi pogovor z režiserjem Matejem Vraničem.

Asset 1
Dinamična naravoslovno-raziskovalna zgodba o skrivnostnem življenju ene največjih evropskih sov – sove kozače.

režija Matej Vranič, scenarij Matej Vranič, Marjan Žiberna, fotografija Matej Vranič, montaža Matej Vranič, Matej Nahtigal, pripovedovalec Jure Longyka, glasba Leon Firšt, producent Matej Vranič, distribucija Fivia

Uradna stran

Fotografije

zgodba
Film poteka v obdobju malo več kot enega leta in gledalcu ponudi izjemen vpogled v življenje sove kozače (Strix uralensis). Gre za preplet prikaza njenega življenja, interakcij z drugimi živalskimi vrstami in z ljudmi ter znanstvenega proučevanja vrste. Film prinaša zelo redko videne prizore – lov plena, vzrejo mladičev, celo napad na človeka. Oplemenitijo in razgibajo ga številne zgodbe, v katerih se pojavijo še druge s kozačo povezane živalske vrste. Postopno odstira pogled v nevsakdanje dnevno in nočno vedenje te osupljive vrste, hkrati pa se seznanimo z najnovejšimi znanstvenimi ugotovitvami biologa dr. Ala Vrezca, enega najboljših poznavalcev kozač na svetu. Matej Vranič je črpal navdih za filmske zgodbe iz lastnih izkušenj ter dolgoletnega opazovanja in spremljanja številnih parov sov v naravi, opiral pa se je tudi na pričevanja lovcev, naravovarstvenikov in biologov.

o avtorju
Matej Vranič (1974) je slovenski profesionalni fotograf in filmski ustvarjalec. Profesionalno pot je začel kot samostojni fotograf, zmagal je na natečaju Poslikajmo Slovenijo in si prislužil še nekaj drugih nagrad. Prejel je naziv »slovenski naravoslovni fotograf leta 2017«. Svoje fotografije z motivi narave je objavljal v koledarjih, na razglednicah, v knjigah in revijah. Razstavljene so bile v številnih lokalnih galerijah in na prostem, pa tudi na razstavah, ki jih je organiziral National Geographic Slovenija. Za revijo National Geographic Slovenija je pripravil več reportaž s tematiko o divjih živalih. Produciral in režiral je veliko komercialnih oglasov in kratke ter srednjemetražne dokumentarne filme s tematiko divjih živali. Več kot trideset let njegovega zasebnega zanimanja za živalski svet se je razvilo v profesionalno delo na področju fotografiranja divjih živali in kasneje snemanja. Strokovno se je usmeril zlasti v produkcijo filmov o naravi in živalskem svetu. Celovečerna dokumentarna filma Ptice jezer, njihova vrnitev in Divja Slovenija sta bila nagrajena na številnih mednarodnih filmskih festivalih in predvajana na mnogih prestižnih TV-postajah po vsem svetu. Bojevita kraljica noči je njegov tretji celovečerni dokumentarni film.

več
Vabljeni k branju reportaže Bojevita kraljica noči v septembrski reviji National Geographic Slovenija: povezava

sreda, 11. 09. 2024

Ugodnost za imetnike vstopnic ZOO Ljubljana in PMS

Ogled filma Bojevita kraljica noči po ceni klubske vstopnice.

Klub Kinobalon

Postanite član in izkoristite naše ugodnosti! Članstvo v klubu poleg znižane cene vstopnic prinaša številne druge ugodnosti.

Aktualno

Kino3Dvor

Anselm Anselm

Wim Wenders

sreda, 11. 09. 2024 / 17:50 / Dvorana

Wim Wenders nas s pomočjo vrhunske 3D tehnologije odpelje na edinstveno popotovanje skozi življenje in delo Anselma Kieferja, enega najpomembnejših nemških povojnih umetnikov.

Joan Baez: Jaz sem hrušč Joan Baez: I Am a Noise

Miri Navasky, Maeve O’Boyle, Karen O’Connor

sreda, 11. 09. 2024 / 19:00 / Mala dvorana

Intimen dokumentarni portret, v katerem legendarna pevka in aktivistka neobičajno odkrito spregovori o svojem življenju na odru in za njim.

Ožigosan za umor Koroshi no rakuin

Seijun Suzuki

sreda, 11. 09. 2024 / 20:00 / Dvorana

Anarhičen, huronsko smešen, nezaslišan, brutalen, dih jemajoč in ikonoklastičen so le nekateri izmed pridevnikov, s katerimi so opisovali najslavnejši film režiserja japonskega novega vala Seijuna Suzukija.