360 360

Fernando Meirelles / Velika Britanija, Avstrija, Francija, Brazilija / 2011 / 111 min

360 je romantični triler, ki življenjske usode ljudi z različnih koncev sveta preplete v kalejdoskopsko pripoved o ljubezni v 21. stoletju. Film, ki ga je navdahnila igra Arthurja Schnitzlerja Rajanje (Reigen), je po scenariju Petra Morgana (Kraljica, Frost/Nixon) posnel Fernando Meirelles, režiser kultnega Božjega mesta in z oskarjem nagrajenega Zvestega vrtnarja.

igrajo Anthony Hopkins, Jude Law, Rachel Weisz, Ben Foster, distribucija Cinemania group

IMDb

zgodba
360 je romantični triler, ki življenjske usode ljudi z različnih koncev sveta preplete v kalejdoskopsko pripoved o ljubezni v 21. stoletju. Film, ki ga je navdahnila igra Arthurja Schnitzlerja Rajanje (Reigen), je po scenariju Petra Morgana (Kraljica, Frost/Nixon) posnel Fernando Meirelles, režiser kultnega Božjega mesta in z oskarjem nagrajenega Zvestega vrtnarja.

kritik
»V navidezni sivini vseh zgodb /…/ [se] skrivajo vse mavrične barve človeških življenj in pričakovanj, od črnega obupa, modre otožnosti, pa vse do svetlih in živahnih barv upanja in ljubezni. /…/ In čeprav je osrednja tema ljubezen, ne gre za klasičen romantični film. 360 je sladko-grenki film o življenju, upanju in globalizaciji. Kaže, kako povezan je svet in kako lahko vsaka odločitev, ki jo sprejmemo, spremeni ne le naše življenje, temveč tudi življenja drugih. Predvsem pa film 360 govori o tem, da je treba na razpotju življenja iti naprej. Vedno naprej.«
– Gaja Pöschl, MMC RTV SLO

»360, ambiciozno delo brazilskega režiserja Fernanda Meirellesa, je film čudovitih trenutkov, elegantne zgradbe in slikovitih prizorišč /…/.«
– Mark Adams, London Evening Standard

»Zvezdniška igralska zasedba in mednarodna prizorišča nam niti za trenutek ne dovoljujejo odvrniti pogleda s platna. /…/ 360 je tako kot Slepota (Blindness) čudovito izpeljana produkcija z brezhibnim umetniškim vodstvom in fotografijo /…/.«
– Kirk Honeycutt, The Hollywood Reporter

»/…/ zasnovan kot meditacija o ljubezni in post-modernem duhu, a posnet kot triler.«
– Ella Taylor, NPR

»Brazilski auteur Fernando Meirelles, režiser mnogih prestižnih filmov (Božje mesto, Zvesti vrtnar, Slepota), tokrat stopi na teren, po katerem so stopali Pasja ljubezen, Magnolija, Usodna nesreča in predvsem Babilon /…/.«
– Marcel Štefančič, jr., Mladina

Klub Kinodvor

Postanite član in izkoristite naše ugodnosti! Članstvo poleg znižane cene vstopnic prinaša številne druge ugodnosti.

Aktualno