kritike
»Hollywood je amfetaminski cirkus. Zabava, festival ekscesa, infantilnosti, cinizma, arogance in ničevosti, ki traja pol ure, je briljantna, virtuozna, osupljiva kombinacija spektakla in transgresivnosti – kot bi se združila Baz Luhrmann in Pier Paolo Pasolini. Veliki Gatsby v Saloju! S pridihom Dantejevega Inferna (via Harry Lachman). /…/ Triurni Babilon – korekcija, reimaginacija in dekonstrukcija Griffithove Nestrpnosti (z mežikanjem Andersonovih Vročih noči in Schlesingerjevega Dneva kobilic) – pokaže božanski kaos, v katerem nastajajo filmi, in grozne, krute, vulgarne, deregulirane ljudi, ki jih delajo in ki potem ‘večnost preživijo z angeli in duhovi’ /…/. Umrejo, a preživijo v filmih, ultimativni obliki posmrtnega življenja. A nebesa vse sfrizirajo, tako da se njihova divja, hedonistična, groteskna, pornificirana življenja spreminjajo v mjuzikle – živijo v Babilonu, ko umrejo, pa se preselijo v Ples v dežju. Za vedno. Babilon ima strukturo Scorsesejevih Dobrih fantov, Kazina in Volka z Wall Streeta: imeli smo se fajn, svet je bil naš, potem pa je šlo vse k vragu in preostanek življenja smo preživeli mrtvi, v totalni anonimnosti. ZELO ZA-«
– Marcel Štefančič, jr., Mladina
Babilon Babylon
igrajo Brad Pitt, Margot Robbie, Diego Calva, Jean Smart, Jovan Adepo, Li Jun Li, Lukas Haas, Tobey Maguire, Eric Roberts, Spike Jonze, distribucija Karantanija cinemas
IMDb Uradna stranFotografije
Aktualno
Roparka Lucy Lucy ist jetzt Gangster
Till Endemann
sobota, 01. 06. 2024 / 16:30 / Dvorana
Vedno vesela in prikupna desetletna Lucy se odloči oropati banko.
Robotove sanje Robot Dreams
Pablo Berger
sobota, 01. 06. 2024 / 17:15 / Mala dvorana
Animirani film, ki brez besed naslika barvito in toplo pripoved o pomenu prijateljstva in njegovi krhkosti. Film je hkrati tudi ljubezensko pismo New Yorku. Nominiranec za oskarja in prejemnik številnih najpomembnejših nagrad za najboljši animirani film leta.
Naključni morilec Hit Man
Richard Linklater
sobota, 01. 06. 2024 / 18:30 / Dvorana
Film Richarda Linklaterja (Fantovska leta, Pred polnočjo) – bolj ali manj resnična zgodba o lažnem najetem morilcu – je domiselna eksistencialna komedija o identiteti, predvsem pa seksi, zabavna in nenehno presenetljiva filmska poslastica.