Danes je blagajna odprta od 14:30 do 20:30 (odpre se čez 08:59).

Pod nadzorom Unter Kontrolle

Volker Sattel / Nemčija / 2011 / 98 min

Film o jedrskih elektrarnah in njihovi varnosti; malo za šalo, predvsem pa zares. Sattel se osredotoči na nemške in avstrijske nuklearke, se pogovarja s stroko, pobrska po zgodovinskem kontekstu in pride do spoznanja, da so nuklearke varne predvsem zato, ker se odgovorni zavedajo, da je povprečen človek v minuti sposoben zagrešiti tudi do deset napačnih kretenj ali potez …

»Razmišljal sem o filmu, ki bi spregovoril o jedrski energiji v Nemčiji. Leta 2000, ko je vladna koalicija socialnih demokratov in zelenih sprejela zakon o postopni odpravi jedrskih elektrarn, se je zdela jedrska doba končana. Navkljub zagotovilom, da so stari časi mimo, se prepiri o jedrski energiji nadaljujejo do danes. Zamislil sem si film, ki bi omogočil vpogled v jedrsko energijo onkraj togih medijskih razglabljanj. S panoramskim pregledom sem želel osvetliti zastrti svet jedrske industrije med nekdanjo utopijo in usedlinami današnjega časa.« (Volker Sattel)

Volker Sattel – filmografija (izbor)
040 (1999); Pocket Park (2001); Stadt des Lichts (2005); Ich begehre (2007; Der Adler ist fort (2010)

Klub Kinodvor

Postanite član in izkoristite naše ugodnosti! Članstvo poleg znižane cene vstopnic prinaša številne druge ugodnosti.

Aktualno

Robotove sanje Robot Dreams

Pablo Berger

sreda, 01. 05. 2024 / 15:30 / Dvorana

Animirani film, ki brez besed naslika barvito in toplo pripoved o pomenu prijateljstva in njegovi krhkosti. Film je hkrati tudi ljubezensko pismo New Yorku. Nominiranec za oskarja in prejemnik številnih najpomembnejših nagrad za najboljši animirani film leta.

Duhovnica Duhovnica

Maja Prettner

sreda, 01. 05. 2024 / 16:45 / Mala dvorana

Film spremlja svobodomiselno evangeličansko duhovnico Jano, ki se sooča z življenjsko dilemo, ali naj zapusti duhovniški poklic. 

Fant in čaplja Kimitachi wa do ikiru ka

Hayao Miyazaki

sreda, 01. 05. 2024 / 17:50 / Dvorana

Veliki Hayao Miyazaki se vrača z globoko osebno, avtobiografsko navdahnjeno fantazijo o življenju, smrti in ustvarjanju. Film, poln dih jemajoče lepote, nagajivega humorja in nežne melanholije, je prejel letošnjega oskarja za najboljši animirani celovečerec.