Danes je blagajna odprta od 13:40 do 20:45 (za danes zaprto).
15. festival dokumentarnega filma

Soba 237 Room 237

Rodney Ascher / ZDA / 2012 / 102 min

Dokumentarec o neštetih interpretacijah Kubrickove kultne grozljivke Sijanje (The Shining) iz leta 1980.

Dokumentarec o neštetih interpretacijah Kubrickove kultne grozljivke Sijanje (The Shining) iz leta 1980. Rodney Ascher je pred mikrofon zvabil pisano kolekcijo »kubrickofilov«, ki so v filmu našli skrite pomene in podpomene, teorije zarote ali preprosto pomenljive detajle, ki se ponavljajo skozi ves Kubrickov opus. Njegovi sogovorniki niso kakšni cinefilski čudaki ali žanrski obsedenci, temveč med drugim zgodovinarji, komparativisti ali politični analitiki … ki v Sijanju in Kubrickovem opusu nasploh najdejo alegorije holokavsta, druge svetovne vojne, genocida nad ameriškimi Indijanci in celo potrditev popularne teze, da je Kubrick leta 1969 za Naso posnel lažni pristanek na Luni!

Rodney Ascher – filmografija (izbor)
Triumph of Victory (2001, kratki); Dog Days (2009, kratki); The S from Hell (2010)

 

Klub Kinodvor

Postanite član in izkoristite naše ugodnosti! Članstvo poleg znižane cene vstopnic prinaša številne druge ugodnosti.

Aktualno

Dodatna projekcija

Morilci cvetne lune Killers of the Flower Moon

Martin Scorsese

petek, 29. 03. 2024 / 14:30 / Dvorana

Film Martina Scorseseja je epska kriminalna saga o nizu umorov med pripadniki plemena Osage na začetku dvajsetega stoletja, prikazana skozi nenavadno romanco med belim prišlekom Ernestom Burkhartom in staroselko Mollie Kyle. 

Zajeti v izviru – Slovenski otroci Lebensborna Zajeti v izviru – Slovenski otroci Lebensborna

Maja Weiss

petek, 29. 03. 2024 / 16:00 / Mala dvorana

Dokumentarec Maje Weiss pripoveduje zgodbe štirih ukradenih otrok, zadnjih še živečih slovenskih žrtev nacističnega rasnega programa Lebensborn.

Zbudi me Zbudi me

Marko Šantić

petek, 29. 03. 2024 / 18:30 / Dvorana

Nadvse aktualna zgodba o ksenofobiji, kolektivni izgubi spomina in iskanju novih začetkov. Dobitnik petih vesen na zadnjem Festivalu slovenskega filma, tudi za najboljši celovečerec.