Danes je blagajna odprta od 13:30 do 20:30 (odpre se čez 55 minut).
Animateka 2019

Samo za odrasle Samo za odrasle

razno

Somewhere Soft
Satoe Yoshinari (Volda University College)
Norveška, 2018, 4’57”

Zakaj strto srce tako boli?
Je moje srce tisto, ki je strto?
Moja interpretacija srčne bolečine.

V prsnem košu / Sous le cartilage des côtes / Under the Rib Cage
Bruno Tondeur (Take Five/Autour de Minuit/Schmuby)
Belgija, Francija, 2018, 13’02”

Zgodba o človeku, ki bo umrl. Mogoče.

Kinky Kitchen
Bea Höller (Filmakademie Baden-Württemberg)
Nemčija, 2018, 1’56”

Izbrani kuhinjski pripomočki in živila živijo svoje življenje. V intimnih trenutkih se zapletajo na nenavadne načine.

Goderdzi
Petre Tomadze (Mifasi Animation)
Gruzija, 2018, 6’30”

Pokopališče. Vroče opoldansko sonce. Grobar se med kopanjem groba zaljubi v vdovo pokojnika.

Začutiti sebe / Sentir-me / Feeling Myself
Joana Flauzino, Débora Rodrigues, Vanessa Santos (Instituto Politécnico Portalegre)
Portugalska, 2018, 5’50”

Moški na balkonu živčno kadi. Ko se vrne noter, ga neznana ženska vzdraži in odpelje na pot samospoznavanja. Moški se kljub svoji negotovosti ženski prepusti in ona ga pripelje do samega sebe.

Nest
Eszter Jánka (Academy of Media Arts Cologne)
Nemčija, 2019, 8’55”

Blodijo po neskončni praznini. Par in ona, ženska. Čutijo nerazložljivo vez, v noči, v svetu: zunaj. Do njihovega srečanja lahko pride samo v praznem prostoru. Drug za drugim vstopajo in se ponovno najdejo. V svojem svetu pa niso povsem sami, opazuje jih Prašič.

Finding Uranus
Ivan Li (Emily Carr University of Art and Design)
Kanada, Hongkong, 2019, 6’56”

Znanstvenofantastična zgodba odraščanja; film o izgubljenem in najdenem.

A Double Life
Job, Joris & Marieke
Nizozemska, 2018, 2’43″

Slastno črna komedija o možu in ženi ter njunem razhajanju glede podrejanja normam družbenega spola, ki privede do nepričakovanega soočenja.

You Used to Bring Me Flowers
Nofar Schweitzer (Bezalel Academy Of Arts & Design)
Izrael, 2018, 4’44”

Odnosi med moškimi in ženskami skozi prizmo geste podarjanja rož.

San
Jin Woo (Sewingbug)
Južna Koreja, 2019, 6’30”
V gorah živijo Očka, hči in mali.

Ko Očka hrani hčer, ona hoče pobegniti od mize.
– Očku nikoli ne ubežiš, tudi kadar misliš, da si se ga že rešil.

Takoyaki Story
Sawako Kabuki (neodvisni)
Japonska, 2018, 1’35”

Takoyaki jo je vedno privlačil, a se je nekaj časa obotavljala. Nato pa jo je povsem zasvojil. Takoyaki oz. kroglice s hobotnico so priljubljena in zelo okusna japonska ulična hrana.

Farsa / Farse / Farce
Robin Jensen (Mikrofilm)
Norveška, 2019, 10’50”

Pripadnik ljudstva Sami se trudi rešiti svojo čredo jelenov in žensko, po kateri hrepeni, a konča v požrešnih in dekadentnih krempljih. Grozovita pripovedka o usodni strasti.

Cage Match
Bryan Lee (University of Southern California)
ZDA, 2019, 9’08”

Poslovnež na poti v službo vstopi v dvigalo …

Spoznavanje vzorcev / Mustererkenntnis / Pattern Cognition
Thorsten Fleisch (neodvisni)
Nemčija, 2019, 7’20”

Kadar dolgo strmiš v zaslon, se zaslon zastrmi vate.

Klub Kinodvor

Postanite član in izkoristite naše ugodnosti! Članstvo poleg znižane cene vstopnic prinaša številne druge ugodnosti.

Aktualno

Dodatna projekcija

Morilci cvetne lune Killers of the Flower Moon

Martin Scorsese

petek, 29. 03. 2024 / 14:30 / Dvorana

Film Martina Scorseseja je epska kriminalna saga o nizu umorov med pripadniki plemena Osage na začetku dvajsetega stoletja, prikazana skozi nenavadno romanco med belim prišlekom Ernestom Burkhartom in staroselko Mollie Kyle. 

Zajeti v izviru – Slovenski otroci Lebensborna Zajeti v izviru – Slovenski otroci Lebensborna

Maja Weiss

petek, 29. 03. 2024 / 16:00 / Mala dvorana

Dokumentarec Maje Weiss pripoveduje zgodbe štirih ukradenih otrok, zadnjih še živečih slovenskih žrtev nacističnega rasnega programa Lebensborn.

Zbudi me Zbudi me

Marko Šantić

petek, 29. 03. 2024 / 18:30 / Dvorana

Nadvse aktualna zgodba o ksenofobiji, kolektivni izgubi spomina in iskanju novih začetkov. Dobitnik petih vesen na zadnjem Festivalu slovenskega filma, tudi za najboljši celovečerec.