Danes je blagajna odprta od 16:00 do 21:00 (odprto še 02:28, tel: 01 239 22 17).
Animateka 2010

Fokus na Nemčijo VI: Sodobni nemški študentski animirani film Fokus na Nemčijo VI: Sodobni nemški študentski animirani film

Nemčija

  Kje je Frank? / Wo ist Frank? / Where is Frank?
Angela Jedek (Filmakadamie Baden-Württemberg)
Nemčija, 2001, DigiBeta, 8’

“Bilo je nekoč” z različnih perspektiv ali zgodba o kul kavbojih, muhi in razvoju dogodkov.

Enfants du miel
Anja Struck (Kunsthochschule für Medien Köln)
Nemčija, 2001, 35 mm, 7’

Enfants du miel je nadrealna zgodba o travniku, po katerem letajo čebele, matica jé svoj obrok, sladkosneden zajec pa išče med. Enfants du miel je animiran film z lutkami, ki je bil ustvarjen za odrsko projekcijo nemške glasbenice in igralke Meret Becker.

Štorklja / Der Storch / The Stork
Klaus Morschheuser (Filmakadamie Baden-Württemberg)
Nemčija, 2002, DigiBeta, 8’

Štorkljo, ki je izčrpana od boja z gravitacijo in se trudi, da ne bi izgubila svojega svežnja, nadleguje izjemno drzen vrabec, ki hoče vedeti vse o njenem poslanstvu.. Ker sam ve nekaj več o rožicah in čebelicah, poskusi štorklji pojasniti dejstva o moških, ženskah in otrocih. Na koncu ostane nepojasnjeno le, kaj je v svežnju, ki ga prenaša štorklja.

bela / weiss / white
Florian Grolig (Kunsthochschule Kassel)
Nemčija, 2007, Beta SP, 5’

Senca na zidu. Orientirati se v brezmejni belini. Perspektive vznikajo in izginjajo. V jedru beline je monotono ravnovesje, brezskrbna otopelost odšteva čas. Po eni definiciji je prostor odsotnost neprijetnega stika. In gneča je zagotovo smrt. Presunljiv minimalizem računalniške 3D animacije o črnini, ki izbruhne iz beline.

Rauschen und Brausen I
Daniel Burkhardt (Kunsthochschule für Medien Köln)
Nemčija, 2007, DigiBeta, 5’

V ozadju nakopičena nadstropja nebotičnikov, ki se dvigajo v praznino. Pred njimi grmeč promet, ki se ne dotika tal. Vozila pospešujejo po zraku, nebotičniki nimajo opore. Nepretrgano oddaljevanje razširi pogled na dogajanje, prečka prostor med bližino in oddaljenostjo, zbledi od konkretnega v abstraktno, od otipljivega v nedosegljivo.

O sovraštvu, ljubezni in tistem drugem / About Love, Hate and the other one
Tobias Bilgeri (Kunsthochschule Kassel)
Nemčija, 2007, 35 mm, 1’30’’

Na griču se srečata Ljubezen in Sovraštvo. Si bo Ljubezen priborila ljubezen Sovraštva – ali pa bo začela sovražiti?

Dioniz / Dionysos / Dionysus
Jörg Weidner, Anke Späth (HfBK Hamburg)
Nemčija, 2007, 35 mm, 14’

Stop-motion film, ki se dogaja v svetu gline in pepela, razkrije izvor in bistvo antičnega boga Dioniza. Gre za dostojanstven poklon simbolu razdora, simbolu kljubovalnosti našega bivanja in stanju ekstaze, ki nam ljubeznivo dovoli, da pozabimo nase.

Poni za malo Conny / Der Conny ihr Pony / The Pony of Conny
Robert Pohle, Martin Hentze (Hochschule für Kunst und Design Halle)
Nemčija, 2008, DigiBeta, 5’

Ne glede na to, kako ga obrača, Conny svojega ponija nikakor ne more spraviti na avtobus št. 3, ki pelje v Breite v švicarskem kantonu Schaffhausen. Ko bi si za enajsti rojstni dan vsaj zaželela medveda!

Der Collosiaeus Urbanus Polyphagus
Doris Freigofas (Kunsthochschule Berlin)
Nemčija, 2008, Beta SP, 3’

Kratki stop-motion animirani film, ustvarjen na delavnici.

Proste misli / Die Gedanken Sind Frei / Thoughts are Free
Urte Zintler (Kunsthochschule Kassel)
Nemčija, 2009, DigiBeta, 4’30’’

Starejša ženska, ki ji sposobnost pomnjenja začne pešati, sama pri sebi poje pesem Die Gedanken sind frei (Proste misli). Znani napev prebudi tok spominov, ki se ji v kaotičnem zaporedju vrtijo pred očmi. Ko spomini bledijo in izginjajo, ima z besedilom vse več težav.

Življenjska žila / Lebensader / Lifeline
Angela Steffen (Filmakadamie Baden-Württemberg)
Nemčija, 2009, DigiBeta, 5’45’’

Deklica v listu odkrije ves svet.

Egodyston
Xenia Lesniewski (Hochschule für Gestaltung Offenbach)
Nemčija, 2009, 35 mm, 3’30’’

Od strahu pred smrtjo mi bo razneslo glavo. Mislim, da moji možgani potrebujejo druge oči.

Stoli št. 6 – Prazna soba / Die Stühle – #6 leerer Raum / The Chairs #6 – Empty Room
Benjamin Ramirez Perez (Kunsthochschule für Medien Köln)
Nemčija, 2010, DigiBeta, 1’

Prazna soba je del serije kratkih animiranih filmov o drami Stoli Eugena Ionesca, iz katetre črpajo splošne teme in konkretna dejanja. V tem filmu se lik spotika skozi premikajočo se mrežo, ki jo sestavljajo črte, se izgublja v njeni strukturi in skozi ves film znova pojavlja. S ponavljanjem, množenjem in zrcaljenjem dogajanja se odvija svojevrstna koreografija.

Ptič / Ptak / Bird
Gerhard Funk (Hochschule der Bildenden Künste Saar)
Nemčija, 2010, DigiBeta, 6’26’’

Junak zgodbe je kot vsi predstavniki njegove vrste rojen kot križanec med živaljo in rastlino. Videti je kot ptič, noga pa se mu nadaljuje v korenino. Ko v nesreči korenino izgubi, nenadoma dobi nepričakovano svobodo. Postane prvi pravi ptič in začne se življenje, polno dogodivščin. Animirani film pripoveduje zgodbo o resničnem izvoru ptic.

Loom
Jan Bitzer, Ilija Brunck, Csaba Letay (Filmakadamie Baden-Württemberg)
Nemčija, 2010, DigiBeta, 5’

Film Loom pripoveduje zgodbo o vešči, ki je vržena v zapleteni krog narave.

Klub Kinodvor

Postanite član in izkoristite naše ugodnosti! Članstvo poleg znižane cene vstopnic prinaša številne druge ugodnosti.

Aktualno

Kri moje ljubezni Love Lies Bleeding

Rose Glass

nedelja, 21. 07. 2024 / 19:00 / Dvorana

S steroidi naphana in s krvjo prepojena zgodba o ljubezni in maščevanju. Nasilen, mračno humoren in seksi kvirovski triler z bombastičnim finalom.

Joan Baez: Jaz sem hrušč Joan Baez: I Am a Noise

Miri Navasky, Maeve O’Boyle, Karen O’Connor

nedelja, 21. 07. 2024 / 20:00 / Mala dvorana

Intimen dokumentarni portret, v katerem legendarna pevka in aktivistka neobičajno odkrito spregovori o svojem življenju na odru in za njim.

Popolni dnevi Perfect Days

Wim Wenders

nedelja, 21. 07. 2024 / 21:30 / Ljubljanski grad

Wim Wenders se vrača v Tokio, da bi posnel ganljivo filmsko pesem o iskanju lepote v drobnih trenutkih vsakdanjega življenja. Film z nostalgičnim soundtrackom, ki vključuje klasike Louja Reeda, Patti Smith in Nine Simone, je Kojiju Yakushoju prinesel nagrado za najboljšega igralca v Cannesu.