Danes je blagajna odprta od 10:00 do 21:15 (odpre se čez 08:17).

Dvojna življenja Doubles vies

Olivier Assayas / Francija / 2018 / 108 min / francoščina

Olivier Assayas po dveh zaporednih filmih v angleščini tokrat usmerja pogled na francoski knjižni trg, med pisatelje in založnike, kjer se komično loti pritiskov digitalizacije.

režija Olivier Assayas, scenarij Olivier Assayas, fotografija Yorick Le Saux, montaža Simon Jacquet, igrajo Guillaume Canet (Alain), Juliette Binoche (Selena), Vincent Macaigne (Léonard), Christa Théret (Laure), Nora Hamzawi (Valérie), Pascal Greggory (Marc-Antoine), Laurent Poitrenaux (pisatelj), Sigrid Bouaziz (urednica), Lionel Dray (urednik/editor), Nicolas Bouchaud (David), Antoine Reinartz (knjigarnar/bookseller), Violaine Gillibert (Paloma)

festivali, nagrade Benetke 2018, Telluride 2018, Toronto 2018, New York 2018

Alain je uspešen pariški knjižni založnik, ki se poskuša prilagoditi digitalni revoluciji. Léonard, eden najuspešnejših avtorjev njegove založbe, mu ponuja svoj najnovejši roman, nad katerim pa Alain ni navdušen. Njegova žena je nasprotnega mnenja, a so razlogi za njeno navdušenje vse prej kot poklicne narave. Da bi Alainova založba ujela korak s časom, pod svojo streho privabi Laure, privlačno strokovnjakinjo za spletno založništvo, ki nima nikakršnih pomislekov nad digitaliziranjem knjig. Ko se poklicne spletke začnejo prepletati z zasebnimi, se mora Alain dokončno odločiti, kakšna bo prihodnost njegove ugledne založbe.

»Digitaliziranje našega sveta in njegovo preoblikovanje v algoritme je sodobni vektor spremembe, begajoče in prevzemajoče. Digitalna ekonomija krši pravila in pogosto zakone. Poleg tega pod vprašaj postavlja vse, kar se je zdelo v družbi trdno in gotovo. Vendar se razblini ob samem stiku. Dvojna življenja si ne prizadeva analizirati delovanja nove ekonomije, temveč raje opazuje, kako nas ta vprašanja pretresajo, osebno, čustveno in včasih humorno.« (Olivier Assayas)

Olivier Assayas
Rojen 1955 v Parizu kot sin znanega scenarista in režiserja Jacquesa Rémyja. Potem ko je posnel nekaj kratkih filmov, je v začetku osemdesetih let deloval kot član uredništva revije Cahiers du cinéma. Leta 1986 je posnel svoj celovečerni prvenec Désordre. Je tudi avtor številnih knjig o filmu, med njimi Conversations avec Bergman in Hong Kong cinéma.

Klub Kinodvor

Postanite član in izkoristite naše ugodnosti! Članstvo poleg znižane cene vstopnic prinaša številne druge ugodnosti.

Aktualno

LIFFe / Panorama

Prevajalec Tlmočník

Martin Šulík

torek, 13. 11. 2018 / 11:00 / Dvorana

Kdo bolj trpi – sin žrtve ali sin morilca? Tragikomični film ceste o dveh povsem različnih moških, resnobnem Aliju in bonvivantu Georgu, ki ju kljub nerodnostim in pričkanju na poti povezuje tragična zgodovina njunih staršev.

LIFFe / Perspektive

Dedinji Las herederas

Marcelo Martinessi

torek, 13. 11. 2018 / 15:00 / Dvorana

Tiha mojstrovina dokaj neznane paragvajske kinematografije, ki ob razmerju žensk v zrelih letih prikaže osebnostno rast od hromeče otopelosti do oživljenega prebujenja.

LIFFe / Panorama

Ljubljeni Benzinho

Gustavo Pizzi

torek, 13. 11. 2018 / 17:00 / Dvorana

Subtilno čustvena zgodba o materi, ki se mora sprijazniti z otrokovo osamosvojitvijo.