Danes je blagajna odprta od 13:30 do 20:30 (odprto še 04:08, tel: 01 239 22 17).

Ugrabljeni Prisoners

Denis Villeneuve / ZDA / 2013 / 153 min / angleščina

Ko njegova šestletna hči s prijateljico nenadoma izgine, se obupani oče odloči vzeti zakon v svoje roke ... Ugrabljeni so temačen, napet in nepričakovanih zasukov poln triler kanadskega režiserja Denisa Villeneuva, ki je kritike navdušil že z družinsko dramo Ženska, ki poje, nominirano za oskarja.

igrajo Hugh Jackman, Jake Gyllenhaal, Viola Davis, Maria Bello, Terrence Howard, Paul Dano, distribucija FIVIA – Vojnik, uradna stran filma

IMDb Uradna stran

zgodba
Ko njegova šestletna hči s prijateljico nenadoma izgine, se obupani oče odloči vzeti zakon v svoje roke … Ugrabljeni so temačen, napet in nepričakovanih zasukov poln triler kanadskega režiserja Denisa Villeneuva, ki je kritike navdušil že z družinsko dramo Ženska, ki poje, nominirano za oskarja.

kritike
»/…/ celovečerec, pri katerem je prav vse na svojem mestu: od inteligentnega scenarija, ki vsebuje kompleksne like in spretno uporablja motiv podvojitev, prek izjemnega ansambla igralcev ter vrhunske režije, ki dobro uravnoteži značilnosti policijskega proceduralnega trilerja in intimne družinske drame, do briljantnega atmosferskega spoja sivo sprane fotografije Rogerja Deakinsa in decentne glasbene opreme. /…/ Film Ugrabljeni /…/ nič manj kot utrjuje vero v mojstrovino in sporočilno moč žanrskega filma.«
– Gorazd Trušnovec, Radio Ars

»Ugrabljeni je film, ki govori iz trebuha kapitalizma – pritajeno, skeleče, nervozno, s stisnjenimi zobmi, v ritmu solz, ki jih črviči zgodnja zmrzal. /…/ morbidno napet in epsko antikatarzičen, dedič Eastwoodove Skrivnostne reke in Fincherjevega Zodiaka /…/. ZELO ZA -.«
– Marcel Štefančič, jr., Mladina

»Čeprav Ugrabljeni ohranjajo nekatere od konvencij, značilnih za drame o maščevanju jeznega očeta, jih hkrati na presenetljiv in na trenutke resnično pretresljiv način rušijo. /…/ Ugrabljeni so – poleg drugega – navdušujoč whodunit s spretno nastavljenimi ključi in zasuki, ki so presenetljivi, ne da bi pri tem popolnoma spodkopali naturalistično verodostojnost filma. A Villeneuve /…/ se bolj kot zgodbi posveča vzdušju in pomenu. Kot strokovnjaka za mračne zgodbe /…/ ga žene intenzivno, skoraj filozofsko zanimanje za naravo zla.«
– A. O. Scott, The New York Times

»Zgodba /…/, ki jo poganjajo neobičajno bogat, zasukov poln scenarij Aarona Guzikowskega ter najboljša nastopa v karieri Hugha Jackmana in Jaka Gyllenhaala, dve uri in pol vzdržuje skoraj neznosno napetost. Film prepriča hkrati kot žanrska vaja za zahtevno občinstvo in kot boleča drama za odrasle, kakršnih Hollywood skoraj ne dela več. Povsem si zasluži, da ga omenimo v isti sapi s Sedem (Seven), Skrivnostno reko (Mystic River) in V pasti (In the Bedroom).«
– Scott Foundas, Variety

»/…/ silovit in spretno vijugast triler /…/. Film fascinacije nad vse večjo napetostjo med ameriškim individualizmom in ustanovami, kakršna je policija, prispeva lastno temačno interpretacijo klišejskih filmskih likov obsedenega policista in obupanega vigilantskega starša.«
– Kate Stables, Sight & Sound

»Ugrabljeni so prepojeni s poetično globino, ki jo pri ameriških trilerjih redko najdemo.«
– Claudia Puig, USA Today

Klub Kinodvor

Postanite član in izkoristite naše ugodnosti! Članstvo poleg znižane cene vstopnic prinaša številne druge ugodnosti.

Aktualno

Zbudi me Zbudi me

Marko Šantić

petek, 29. 03. 2024 / 18:30 / Dvorana

Nadvse aktualna zgodba o ksenofobiji, kolektivni izgubi spomina in iskanju novih začetkov. Dobitnik petih vesen na zadnjem Festivalu slovenskega filma, tudi za najboljši celovečerec.

Neskončni spomin La memoria infinita

Maite Alberdi

petek, 29. 03. 2024 / 19:30 / Mala dvorana

Srce parajoč in hkrati navdihujoč spomenik neuničljivi moči ljubezni. Film Maite Alberdi (Krt) je nominiran za oskarja v kategoriji najboljši dokumentarec.

Daaaaaalí! Daaaaaalí!

Quentin Dupieux

petek, 29. 03. 2024 / 20:30 / Dvorana

Francoski mojster absurda Quentin Dupieux (Mandibule) se poklanja svojemu idolu v igrivi in nepredvidljivi »ne-biografiji«, ki pokaže, da je bila Dalíjeva največja umetnina njegova osebnost.