Danes je blagajna odprta od 14:20 do 20:30 (odpre se čez 05:58).

Otok psov Isle of Dogs

Wes Anderson / Nemčija, ZDA / 2018 / 101 min / angleščina, japonščina

Wes Anderson se veličastno vrača k stop animaciji, nabito polni suhega humorja in japonske popkulture, z zvezdniško zasedbo v glasovnih vlogah. Srebrni medved za najboljšo režijo na Berlinalu.

glasovi Bryan Cranston, Edward Norton, Bill Murray, Greta Gerwig, Frances McDormand, Scarlett Johansson, distribucija Blitz Film & Video Distribution

IMDb

Ko v mestu Megasaki izbruhne epidemija pasje gripe in pokvarjeni župan Kobayashi ukaže izgon vseh psov na orjaško smetišče, se 12-letni Atari poda na samotno misijo, da bi našel svojega Spotsa. Wes Anderson se veličastno vrača k stop animaciji, nabito polni suhega humorja in japonske popkulture, z zvezdniško zasedbo v glasovnih vlogah. Srebrni medved za najboljšo režijo na letošnjem Berlinalu.

 kritike
»Pomežike Kurosawi zasledimo na vsakem koraku, zlasti v Andersonovi odločitvi, da župana Kobayashija ustroji po podobi Toshira Mifuneja, dolgoletne igralske muze režiserja Sedmih samurajev /…/. Najdemo tudi sledi Ozujeve formalne elegance, naraščajočo nevarnost klasičnih japonskih filmov o pošastih in ponorele spopade iz animejev. Toda sofisticirana filmska pismenost je prej češnja na torti za poznavalce kot pa bistveni razlog za uživanje v tej bogati in izvirni zgodbi /…/. Otok psov se kljub specifičnemu okolju nahaja v samem jedru Andersonovega ekscentričnega univerzuma /…/. Še več, uporniško kljubovanje korumpiranim oblastnikom, ki zaradi širjenja strahu in preganjanja manjšin izkrivljajo resnico, podeli filmu še kako aktualno politično noto.«
– David Rooney, The Hollywood Reporter

»Svet je smetišče, Wes Anderson pa na višku svoje kariere – in to dvoje, kot se izkaže, ni nepovezano. Bolj ko gredo stvari po zlu, bolj fantastični postanejo Andersonovi filmi; in bolj ko so Andersonovi filmi fantastični, bolje njihov stil izraža avtorjevo temeljno iskrenost. Nered podžiga njegovo domišljijo in osupljivo dovršeni Otok psov je brez dvoma režiserjev najbolj domiseln film doslej.«
– David Ehrlich, IndieWire

»Otok psov, ki zelo spretno prehaja med ne vedno prevedenim japonskim in angleškim jezikom, velik poudarek pa daje tudi glasbeni podlagi in besednim igram – pri čemer niti za trenutek ne podcenjuje svojih gledalcev – je tipičen film Wesa Andersona: zabaven, zanimiv, duhovit in čisto majčkeno čudaški.«
– Gaja Pöschl, Radio Slovenija

Wes Anderson: Castello Cavalcanti

Jason Schwartzman kot nesrečni voznik dirkalnika v reklami, ki jo je za Prado posnel ‘fantastični gospod Anderson.’ #FilmNaDan

Nagradna igra ob filmu Otok psov

Vabljeni k sodelovanju v nagradni igri na našem Instagramu!

petek, 06. 07. 2018

Utrinki z otvoritve Filma pod zvezdami

V četrtek se je na skoraj razprodanem Grajskem dvorišču pričel letošnji Film pod zvezdami, ki ga v Kinodvoru že vrsto let pripravljamo v sodelovanju z Ljubljanskim gradom. Zvezde so nam bile naklonjene in prvi večer letnega kina na Ljubljanskem gradu se je prijetno iztekel v poletno noč. Naj tako ostane tudi naslednjih 23 večerov!

Klub Kinodvor

Postanite član in izkoristite naše ugodnosti! Članstvo poleg znižane cene vstopnic prinaša številne druge ugodnosti.

Aktualno

Ingeborg Bachmann: potovanje v puščavo Ingeborg Bachmann – Reise in die Wüste

Margarethe von Trotta

torek, 19. 03. 2024 / 15:20 / Dvorana

Film o burnem razmerju med Ingeborg Bachmann, eno največjih nemško pišočih pesnic 20. stoletja, in slavnim dramatikom Maxom Frischem; zgodba o ženski in njeni neustavljivi želji po svobodi – tako v karieri kot v ljubezni.

Neskončni spomin La memoria infinita

Maite Alberdi

torek, 19. 03. 2024 / 16:50 / Mala dvorana

Srce parajoč in hkrati navdihujoč spomenik neuničljivi moči ljubezni. Film Maite Alberdi (Krt) je nominiran za oskarja v kategoriji najboljši dokumentarec.

Pošast Kaibutsu

Hirokazu Koreeda

torek, 19. 03. 2024 / 17:50 / Dvorana

V delu, ovenčanem z nagrado za najboljši scenarij v Cannesu, se z našimi prepričanji in pričakovanji mojstrsko poigrava eden velikih filmskih humanistov Hirokazu Koreeda (Tatiči). Njegova Pošast je zadnji film, za katerega je glasbo napisal lani preminuli maestro Ryuichi Sakamoto.